Polityka prywatności

Polityka prywatności zbierania danych przez stronę: fundundacjamis.org.pl

Co znajdziesz w naszej polityce w zakresie formularzy?

1. Co to znaczy, że Fundacja jest administratorem moich danych osobowych i skąd je ma?
Administratorem danych osobowych jest Fundacja MIS z siedzibą w Krakowie, przy ul.
Daszyńskiego 16. W tej Polityce dla ułatwienia używamy skrótów “My”, “Fundacja”. 
Administrator danych to taki podmiot, który decyduje o tym jak wykorzystywane są Twoje dane
osobowe. 
2. Czy ktoś jeszcze administruje danymi, które podałem/am Fundacji?
Nie. Na razie nie mamy żadnych partnerów, którzy byliby współ-administratorami Twoich danych.
3. Jak uzyskać od nas więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych przez Fundację?
Napisz do nas e-maila na adres: admin@fundacjamis.org.pl , w tytule wpisując: “przetwarzanie
danych osobowych”
4. Jakich danych wymagamy (i w jakim celu) oraz dlaczego prosimy o Twoją zgodę?
1. W każdym z formularzy wymagamy podania pewnych danych, które są dla nas konieczne do
realizacji danego działania, w związku z którym do nas piszesz np. imię, nazwisko
i adres emailowy do odpowiedzi na Twoje zgłoszenie chęci współpracy lub projektu
(pomysłu/problemu). 
Na potrzeby naszych projektów wymagamy często więcej danych, które przesyłane są w
specjalnie dedykowanych formularzach. Przetwarzamy wtedy Twoje dane na potrzeby realizacji
umowy lub naszego usprawiedliwionego interesu jako administratora danych.
Niekiedy zaś jednak po prostu zachęcamy Cię do podania nam danych dla dodatkowych celów,
na których nam zależy.
Wtedy zawsze zgodnie z prawem prosimy Cię o zgodę. Na przykład w celu informowania Cię o
nowych ciekawych inicjatywach.
Na razie nigdzie nie zbieramy ani nie planujemy zbierać Twoich danych szczególnej kategorii (
tzw. danych wrażliwych).
Pamiętaj! Swoją zgodę zawsze możesz wycofać pisząc do nas maila. Wycofanie zgody nie
wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania danych na jej podstawie. 
5. Na jakiej podstawie i w jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe pozyskane przez
stronę Fundacji?
1. Twoje dane przetwarzamy, gdy są nam niezbędne do realizacji umowy, którą zawarliśmy lub
mamy z Tobą zawrzeć, w tym:
● dla realizacji umowy o współpracy przy naszych działaniach,
● udziału w naszych wydarzeniach takich jak konferencje, warsztaty lub szkolenia, do których się
zgłaszasz,
● Twojego udziału w konkursach, które organizujemy, o ile zgłosiłeś/aś swoje uczestnictwo, a
regulamin konkursu ma charakter umowy,
● obsługi zgłoszeń i pytań, które do nas kierujesz w związku z zawartymi umowami lub
w celu ich zawarcia.
1. Przetwarzamy również Twoje dane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Fundacji
Małopolska Izba Samorządowa, jako administratora danych tj. w celu:
● obsługi Twoich zgłoszeń, pytań lub próśb skierowanych w szczególności poprzez formularz
kontaktowy, które nie dotyczą realizacji umów, w tym udzielanie informacji
w zakresie naszych działań i celów,
● kontaktu z Tobą bezpośrednio w trakcie trwania umowy w sprawach dotyczących statutowej
działalności naszej Fundacji, jak i przekazywania Ci w tym czasie informacji
o naszych działaniach, 
● Twojego udziału w konkursach, które organizujemy, o ile się zgłosiłeś, a regulamin konkursu ma
charakter przyrzeczenia publicznego, 

● prowadzenia analiz statystycznych,
● realizacji obowiązków sprawozdawczych wobec podmiotów dotujących nasze działania,
o ile uczestniczyłeś w naszych działaniach finansowanych przez takie podmioty, które wymagają
dla sprawozdawczości informacji o beneficjentach działań,
● ochrony interesu prawnego Fundacji w przypadku ewentualnego sporu prawnego (w tym
ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń),
● realizacji przez Fundację zasady rozliczalności (wykazania spełnienia przez nas
w adekwatny sposób obowiązków jako administrator Twoich danych),
1. Twoje dane przetwarzamy też na podstawie Twojej zgody, o ile ją wyraziłeś. Wyrażenie zgody
jest dobrowolne przez Ciebie (możesz, nie musisz) i w każdej chwili możesz ją odwołać pisząc do
nas. Tylko dzięki Twojej zgodzie możemy przetwarzać dane dla celów:
● ułatwienia nam kontaktu z Tobą telefonicznego w zgłoszonych przez Ciebie nam sprawach
(problemach/projektach/pomysłach),
● kontaktowania się z Tobą ws. naszych działań statutowych, w tym kierowania zaproszeń do
podjęcia współpracy, indywidualnie jak i tzw. mailingami (newsletterami), telefonicznie lub/i e-
mailowo w zależności od tego na co wyraziłeś zgodę.
6.1. Jakie są twoje prawa do swoich danych?
Przysługuje Ci prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, uzupełnienia, usunięcia,
ograniczenia przetwarzania i przenoszenia, wniesienia sprzeciwu. W celu realizacji swoich praw
– skontaktuj się z nami.
6.2. Prawo do cofnięcia zgody i jakie są jego skutki?
Dane nieoznaczone gwiazdką zostały przez Ciebie podane dobrowolnie, i zbieramy je dla celów
objętych zgodą. Dane podawane obowiązkowo też mogą być przez nas przetwarzane dla innych
celów, do których potrzebujemy zgody.
Jeśli więc wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych – PAMIĘTAJ! masz prawo do cofnięcia
zgody w dowolnym momencie poprzez wysłanie informacji na maila: kontakt@ideanova.org.pl
albo kliknięcie w właściwy link (dostępny np. w mailingu). W takim przypadku dotychczasowe (od
wyrażenia zgody do jej cofnięcia) przetwarzanie będzie zgodne z prawem.
6.3. Czy wiesz, że masz też prawo do wniesienia skargi?
Masz też prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa), jeśli uznasz, że coś z naszym przetwarzaniem Twoich danych nie jest
w porządku.
7. Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?
Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a
także po jej zakończeniu w celach:
● rozwiązania ewentualnych spraw spornych,
● wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i
rachunkowych, o ile dotyczy,
● dokonywanych na nasze potrzeby analiz statystycznych,
● maksymalnie przez okres 6 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.
W szczególności przechowujemy Twoje dane na potrzeby współpracy lub Twojego udziału
w konkursach.
W trakcie trwania umowy przechowujemy Twoje dane również dla celu kontaktu z Tobą
i informowania Cię o działaniach, do momentu zakończenia umowy lub o ile nie zgłosisz
wcześniej sprzeciwu. Zauważ, że jeśli wyraziłeś zgodę np. na informowanie Cię o naszych
działaniach, niezależnie od zakończenia umowy dalej będziemy mogli wysyłać Ci wtedy
informacje o tym co udaje się nam robić.
Przechowujemy również Twoje dane osobowe na potrzeby naszej sprawozdawczości wobec
podmiotów, które dofinansowują nasze działania przez czas wskazany w umowach z nimi i o ile
korzystałeś z działań przez nie dofinansowanych.
W celu rozliczalności tj. udowodnienia przestrzegania przepisów dotyczących przetwarzania
danych osobowych będziemy przechowywać dane przez okres, w którym Fundacja zobowiązana
jest do zachowania danych lub dokumentów je zawierających dla udokumentowania spełnienia
wymagań prawnych i umożliwienia kontroli ich spełnienia przez organy publiczne.

Przechowujemy też Twoje dane osobowe dla celów, na które wyraziłeś zgodę, w tym przypadku
do momentu zakończenia danych działań (np. zakończenia wysyłania mailingów), w tym oceny,
że dane nie są już dla nich potrzebne przez nas lub wycofania zgody przez Ciebie.
W szczególności jeżeli wyraziłeś zgodę na otrzymywanie informacji o działaniach naszej
Fundacji, Twoje dane przetwarzane będą do zakończenia informowania o działalności Fundacji
albo do wycofania Twojej zgody. Zgoda może być wycofana również częściowo np. w zakresie
danych podanych dobrowolnie.
8. Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?
Twoje dane zbierane są za pomocą narzędzi WordPress, przy czym wg naszej najlepszej wiedzy
dostawcy ww. oprogramowania nie mają możliwości dostępu do danych, które zbieramy
używając tego oprogramowania. 
Korzystamy również z  Google, Search Console, Analytics.
Te instrumenty są zainstalowane na serwerze, którego dostawca zapewnia nam w umowie
zgodność przetwarzania z wymogami UE, i znajduje się na terenie Polski, a dane przekazywane
są bezpiecznym połączeniem (szyfrowanym ssl).
Twoje dane mogą zostać również przekazane przez nas innym naszym usługodawcom,
wyłącznie w celach obsługi naszych działań i celów przetwarzania, które zostały podane już w
niniejszej Polityce.
Nasi usługodawcy w szczególności nie mogą samodzielnie decydować o sposobie wykorzystania
i celach przetwarzania Twoich danych im powierzonych przez nas, w tym nie mogą
wykorzystywać ich do własnych celów.
Na potrzeby sprawozdawcze wobec podmiotów dofinansowujących nasze działania możemy
udostępniać Twoje dane naszym grantodawcom, lecz wyłącznie w celu i zakresie koniecznym dla
rozliczenia kosztów działań, w których brałeś udział (o ile brałeś udział w takich działaniach).
Twoje dane nie będą przekazywane innym podmiotom, w szczególności nie sprzedamy ich
nikomu.
9. Czy przekazujemy Twoje dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego?
Tak w zakresie wskazanym w pkt 8 Twoje dane mogą zostać przekazywane do dostawcy
narzędzi chmurowych, którego siedzibą jest USA, a odbywa się o wymagane przez Unię
Europejską zabezpieczenia prawne i towarzyszące im zabezpieczenia techniczne.
Nasze serwery znajdują się również w Polsce.
10. Czy Fundacja przetwarza automatycznie Twoje dane w tym profiluje?
Fundacja przetwarza Twoje dane w sposób zautomatyzowany, lecz nie profilujemy Twoich
danych osobowych (m.in. nie dokonujemy analizy Twoich zachowań pod kątem prognozowania
i wnioskowania jakie masz preferencje i zainteresowania).
11. Jaka jest polityka Fundacji w zakresie cookies?
Strona Fundacji https://fundacjamis.org.pl wykorzystuje pliki tekstowe określane potocznie jako
cookies (ciasteczka) m.in. po to, by dostosować serwis do potrzeb użytkowników oraz w celach
statystycznych.
Wykorzystujemy cookies w celu zbierania informacji o sposobie korzystania przez użytkowników
naszej strony oraz do poprawnej konfiguracji serwisu, a także w celu zapamiętania ustawień
użytkownika (np. język, rozmiar czcionki itp.).
Wykorzystujemy cookies do analizy, badań oraz audytu oglądalności, a w szczególności do
tworzenia anonimowych statystyk, które pokazują, w jaki sposób użytkownicy serwisu korzystają
z naszej strony. Wiedza ta pozwala nam ulepszać strukturę i zawartość naszych stron.
Cookies używają też serwisy, do których się odwołujemy pokazując np. multimedia.
11.1. W jaki sposób akceptuję politykę ws. cookies?
Akceptując ją m.in. w formularzach na stronie, lub po prostu poprzez brak zmiany ustawień
w swojej przeglądarce. Przy czym ustawienia zawsze możesz zmienić, i nie traktujemy to jako
sprzeczności co do potwierdzenia zapoznania się z pozostałą częścią polityki.
11.2. Czy mogę zablokować korzystanie przez Was z cookies?
W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies, tak, aby nie zbierały
ww. informacji. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla cookies stosowanych na
naszej stronie.
O tym, jak blokować i ograniczać instalowanie plików cookies za pomocą ustawień swojej
przeglądarki lub za pomocą jednego z wielu dostępnych (darmowych) instrumentów, możesz
doczytać na stronie http://jakwylaczyccookie.pl/jak-wylaczyc-pliki-coo